- اضافه شدن امکان تعریف و تفکیک گروه های مختلف مانند بلوک ها، انواع تجاری/اداری و ...
- اضافه شدن امکان تعریف حساب های مختلف جهت واریز/برداشت هزینه ها و درآمدها
- اضافه شدن امکان نگهداری سوابق مالکین و مستأجرین
- اضافه شدن امکان درج و نگهداری اطلاعات مربوط به دارایی گروه ها، واحدها و افراد
- اضافه شدن فیلدهای اطلاعاتی سرفصل و گروه برای هزینه ها
- اضافه شدن امکان تعریف نوع درآمدها
- اضافه شدن امکان محاسبه هزینه ها بصورت ترکیبی از متراژ، نفرات، طبقه و تعداد واحدها
- بهبود در بخش مستندات هزینه و اسکن